Quick Minds 1

 На цій сторінці будуть представлені матеріали та завдання, які ми розглядали та пропрацьовували з першокласниками на уроці.

Інтерактивний додаток до курсу (тут можна проглянути відео історій, послухати пісні, пограти в навчальні ігри)

Список аудіо файлів для курсу Quick Minds       


ALPHABET - на цій сторінці відео про букви та звуки. 

07.09.2020

Привітання: Hi, Hello, Good morning!

Вивчили фрази: What's your name? - My name is....

Прощання: Bye, Goodbye.

Знайомство з головними героями та їхніми супер можливостями.

Тренувалися правильно вимовляти звуки [θ] в імені THUNDER та[w] в імені WHISPER.

 Звук [θ]. В українській мові подібний звук відсутній. Кінчик язика розташовується між незамкненими зубами, і в такому положенні намагаємося вимовити український приголосний [с], проштовхуючи повітря між зубами та язиком. Такий звук повинен бути схожий на щось між звукамии [с], [ф], ніби ми трохи шепелявимо.

Звук [w] Вимовляється з округлими губами. Він вимовляється як щось середнє між українськими звуками [у] та[в]. 

Pupil's Book p.4-5, Activity Book p. 4-5


09.09.2020

Нова лексика уроку:

Listen - послухай 

Look- подивися

Stand up - встань

Sit down - сядь

Вивчили фразу: How are you? - I am fine, thank you (Як у тебе справи? - У мене все добре, дякую).



Тренувалися складати діалоги з вивчених фраз. Приклад діалогу:

A: Hello!

B: Hi!

A: What's your name?

B: My name is Kate. What's your name?

A: My name is Taras.

B: How are you?

А: I am fine, thank you.

B: Bye

A:Bye

Pupil's Book p.6


10.09.2020

Вивчали кольори GREEN, RED, BLUE, YELLOW. Pupil's Book p.7


Activity Book p.7 Учні розмальовували картинку, представляли свої роботи та називали кольори, якими вони розфарбували картинку. 

Вчилися рахувати до 5 - ONE, TWO, THREE, FOUR, FIVE,

а також рахували в зворотному порядку FIVE, FOUR, THREE, TWO, ONE


14.09.2020-17.09.2020

What's your name? - My name is.....; або I am......




Pupil's Book p.9, Activity Book p. 8-9
Знайомство з новими кольорами:


What's your favourite colour? - My favourite colour is...
(Який твій улюблений колір? - Мій улюблений колір....)
Як правильно COLOR чи COLOUR? Можна зустріти обидва варіанти. Обидва варіанти будуть правильні! 


Ми схилятимемося до вивчення британського варіанту англійської мови (British English)

Pupil's Book p.10, Activity Book p. 10


Pupil's Book p.11, Activity Book p. 11


21.09.2020-24.09.2020
Pupil's Book p.12-14 Activity Book p.12-14
Вивчаємо тварин. Повторюємо кольори
Фраза: My favourite animal is....
Учні вчаться називати тварину та її колір. Наприклад: A zebra is black and white; A lion is orange.

Починаємо вчити алфавіт. Корисні матеріали щодо вивчення літер та звуків на окремій сторінці ALPHABET.

28.09.2020-1.10.2020
Pupil's Book p.15-17 Activity Book p.16-17
Повторення лексики:
Stand up -встань
Sit down - сядь
Clap your hands - поплескай у долоні
Hands up - руки вгору
Hands down - руки вниз

Повторення кольорів.
Вивчаємо цифри від 1 до 10. Учні вчаться називати цифри по порядку, у зворотном порядку, а також цифри окремо. Вчитель показує картки з цифрою, учні називають її. 
Учні слухають записи, де диктор називає цифри, а учні повинні показати відповідну кількість своїх пальчиків. 
Співаємо пісеньку:


Фраза:
HOW OLD ARE YOU? - I AM ..... (Скільки тобі років? - Мені....)
Корисні відеоматеріали щодо вивчення літер та звуків на окремій сторінці ALPHABET.

5.10.2020-8.10.2020
Pupil's Book p.18-21 Activity Book p.19-21
Повторення вивченого матеріалу: кольори, назви тварин, цифри 1-10.
Вивчили літери від A до L.
Корисні відеоматеріали щодо вивчення літер та звуків на окремій сторінці ALPHABET.


12.10.2020
Pupil's Book p.22-23  Activity Book p.22-23
Розвиток навичок аудіювання. 

09.11.2020
Розпочали вивчення нової теми "Школа". Вивчаємо нову лексику. Pupil's Book p.28-29  Activity Book p.26-27





11-12.11.2020
Pupil's Book p.30-31  Activity Book p.28-29
Опрацювання матеріалу шляхом аудіювання 

Вивчення нових фраз:
Open your book, please - Відкрий книгу, будь ласка
Pass me a ruler, please - Передай мені лінійку, будь ласка
Sit at your desk, please - Сядь за парту, будь ласка
Close your bag, please - Закрий свій портфель, будь ласка

Розминка: 


23-25.11.2020
Історія Watch out, Flash! Розвиток навичок аудіювання. Учні вчаться сприймати на слух вивчені фрази, розуміти зміст історії. Учні виконують завдання в друкованому зошиті за змістом прослуханої історії. 
Pupil's Book p.32-33  Activity Book p.30-31
Формування монологічного мовлення. Фонетична зарядка. Вимова звука [æ]. Вивчення скоромовки

26.11.2020
Узагальнення знань, повторення назв кольорів, назв шкільних предметів, цифр до 10.

30.11.2020-2.12.2020
Тема "Дозвілля". 
Вивчаємо назви іграшок.
Pupil's Book p.36-37  Activity Book p.34-35



Вивчили фразу:
What's your favourite toy? - My favourite toy is... (Яка твоя улюблена іграшка? - Моя улюблена іграшка ...)


3.12.2020
Pupil's Book p.38  Activity Book p.36

7.12.2020
Pupil's Book p.39  Activity Book p.37
Формування граматичної компетенції. Прикметник.




9-10.12.2020
Pupil's Book p.40-41  Activity Book p.38-39
Розвиток навичок аудіювання. Історія про дозвілля героїв підручника.





11-14.01.2021
Pupil's Book p.46-47  Activity Book p.44-45
Вивчаємо назви тварин


ON- на 
IN - у, в
UNDER - під




 Урок від видавництва


18-21.01.2021
Pupil's Book p.48-49  Activity Book p.46-45
Розвиток навичок аудіювання


Знайомство з граматичними конструкціями:
I like - я люблю
I don't like - я не люблю

Урок від видавництва


25-28.01.2021
Pupil's Book p.50-53  Activity Book p.48-51



01-04.02.2021
Pupil's Book p.54  Activity Book p.52
Нова тема "Харчування". Знайомство з новою лексикою



08-11.02.2021
Pupil's Book p.55-56  Activity Book p.53-54
Вивчення граматичних конструкцій
I have got/ I've got - я маю
I haven't got- я не маю

Розвиток навичок монологічного мовлення.



Розвиток навичок аудіювання. Співаємо пісню та виконуємо завдання.


15.02.2021
Pupil's Book p.57  Activity Book p.55
Розвиток граматичної компетенції. Запитання
 Have you got any...? Чи є у тебе....?


Вчимося читати



17-18.02.2021
Pupil's Book p.58-59  Activity Book p.56-57
Аудіювання. Історія про піццу.
Розвиток фонетичної компетенції. Скоромовка.


НАДАЛІ УСЯ ІНФОРМАЦІЯ ПО КУРСУ БУДЕ РОЗМІЩЕНА У ГУГЛ КЛАСІ

1 коментар:

Вітання! Цей блог створений, щоб допомогти школярам вивчати англійську мову.  Вивчення англійської мови - тривалий та непростий процес, але ...